marți, 27 aprilie 2010

100 cuvinte?


Da,n-am mai scris de ceva vreme.Si asta nu pentru ca nu s-a mai intamplat nimic,ci,din contra,s-au intamplat prea multe intr-un timp prea scurt.Multe ganduri,evenimente,oameni noi cu impact major,oameni vechi cu acelasi tip de impact,multe trairi de toate felurile,cat se poate de incalcite si ciudate [:X, stiu ca pot sa ma complic mai mult,trebuie doar sa vreau :)) ].
In fine,o viata frumoasa am eu asa,in general.
A fost nevoie de un film care sa-mi aminteasca de lipsa unor trairi sincere,nevinovate si deosebit de simpatice; un film care m-a trezit la o realitate cruda,rece si albastra,departe de povestile romantice la care majoritatea speram.
Nu mai vreau sa indraznesc sa visez si asta ma transforma incet-incet intr-o "pramatie" a sentimentelor.Ma sperii uneori cand ma trezesc singura (din acel punct de vedere).
Ma bucur ca va am pe voi (:*) care aduceti soarele printre nori,furtuna,tunete si fulgere.Si va multumesc pentru asta.


{Sper sa fie buna compunerea,doamna profesoara; mi-e dor de linia mea continua,nu mai vreau sa fiu depasita}

3 comentarii:

Marusia spunea...

10 cu plus :* "The only reward of virtue is virtue; the only way to have a friend is to be one." puuup >:d<

Rocksee spunea...

aaaaaw >:D< :*

CST spunea...

sarmale?