joi, 25 martie 2010

De primavara vara toamna iarna

Multumesc Fadwa,din nou,pt leapsa :P

Sunt: fericita !

As vrea: sa fiu asa mereu.

Pastrez: voie buna intr-un borcan.

Mi-as fi dorit: sa patinez saptamana asta.

Nu imi plac: pilele de unghii.

Ma tem: de batranete

Aud: ....nu prea aud

Imi pare rau: cand gresesc

Imi plac: oamenii de la care am ce invata

Nu sunt: normala

Dansez: desigur

Cant: des

Niciodata: nu spun niciodata

Rar: nu stiu.nu

Plang: din tampenii,cand nu trebuie

Nu sunt intodeauna: multumita de mine

Nu imi place de mine: singura sau trista

Sunt confuza: uneori

Ar trebui: sa fiu mai organizata


cine mai doreste,cine mai pofteste...

3 comentarii:

Sa nu uit spunea...

Sunt: tanar

As vrea: sa plec departe

Pastrez: ce vreau si ce nu trebuie

Mi-as fi dorit: un time machine

Nu-mi plac: prostii si alte d`alea

Ma tem: De oameni

Aud: Suficiente ... de la muzica "Suie Paparude - Belladonna" pan` la vecinul ce-si cheama pisica cu DISPERARE

Imi pare rau: des

Imi plac: caracterele complexe, complicatul

Nu sunt: obisnuit

Dansez: din degetele

Cant: behai, dar am voce

Niciodata: timp

Rar: zip

Plang: cand bate vantul

Nu sunt intotdeauna: calm

Nu imi place de mine: cand ma zbat prea mult pentru altii

Sunt confuz: mnu, probabilitati si exactitati la tot pasul

Ar trebui: sa nu-mi pese

Apreciez ... dar las comm

Anonim spunea...

Sunteti imaturi.. dar simpatici

CST spunea...

iaca sa vezi, bravo amice, imaturi zici, simpatici asisderea?
e bun caci eu incepusem sa cred ca mi-am ratacit "copilaria"