marți, 23 martie 2010

hihi




Scriu pentru ca sunt fericita.Pentru ca simt in sfarsit magnificul sentiment de viata vesela.Cu alte cuvinte simt ca traiesc.Vreau sa impartasesc,vreau sa ofer un zambet pe chipul celei/celui care citeste acest post.
Ultimele zile au fost foarte frumoase,viitorul pare promitator,se deschid laaaarg usi/ferestre,porti in calea mea si asta imi place foarte mult.De pe plan profesional pana la cel sentimental totul merge ca pe roate.
Duminica am mers la gratar.A fost mirobolant,ce-i drept,organizarea cam proasta (inside joke,no offence).Norocul nostru ca nu ne-a tras pamantul,asa am auzit ca se intampla cu sufletele slabe.Frumos,baietii au facut tot,noi am "frecat-o" ca reginele (scuze,am uitat sa vorbesc germana).Noi am rasfoit reviste,am discutat de toate,am ras mult.Aer cald,aproape de ideea de mare.MARE,soare,nisip,apa calda...va iubesc si mi-e tare dor de voi!
Luni ... noapte am mers la padure,am stat,ploua si in aer se resimtea dorinta de litoral.Placut intelectului meu acest gand impartasit.
Azi m-am trezit greu,dar bine.Asa cum trebuie,asa cum imi place,asa cum vreau sa ma trezesc in fiecare zi (poate doar putin mai devreme).Facultate nu,griji nu,doar eu si binele meu.
Seara...fotbal cu baietii.Mi-au inghetat toate cele femeiesti si lumesti,dar a meritat.Au fost meciuri pe cinste.Galeria,desi cu turturi,a incercat sa faca fata cererii mari de aplauze si incurajari.Picioarele mele sunt in continuare amortite.
Un ceai ar fi bun acum.Haideti,fetelor,sa pocnim din degete.



Sunt fericita!

2 comentarii:

Marusia spunea...

meriti :* [sa stii k pocnesc si eu din degete :D]

Sa nu uit spunea...

None taken - asta pentru inside joke, iar in ceea ce priveste, Marea, Soarele, Nisipul, Apa calda / ori nu ... mai e un pic pana pe 1 Mai. - aici imi apare zambetul pe buze :D